Category Archives: Collagen powder

Shaklee Collagen Powder. Kulit Lebih Sihat Awet Muda

Shaklee Collagen Powder. Kulit Lebih Sihat Awet Muda

 

Serbuk Kolagen Shaklee mula diperkenalkan pada tahun 2012.

Lambatnya?

Mungkin agak lambat, tapi kemunculannya di pasaran Malaysia mampu menggugat pengeluar kolagen yang sedia ada.

Kenapa?

Shaklee terkenal dengan produknya yang sentiasa berkesan.

Telah bertapak di Malaysia lebih 20 tahun, ramai yang telah yakin akan keberkesanan produk Shaklee.

Anda pernah makan Shaklee dan tak rasai perbezaannya? Hubungi kami sekarang. Mungkin ada yang tak kena dengan tatacara penggunaannya.

 

Shaklee Collagen Powder. Kulit Lebih Sihat Awet Muda

 

Shaklee Collagen Powder. Kulit Lebih Sihat Awet Muda

 

Setiap hidangan serbuk kolagen Shaklee mengandungi 4,000mg sisik ikan merah. Kolagen dari sisik ikan merah adalah kolagen yang berkualiti tinggi.

Ia juga dicampur dengan tujuh bahan sokongan iaitu;

  • Ekstrak biji benih Camellia Japonica
  • Ekstrak Pfaffia
  • Kolagen ikan
  • Ekstrak kerang
  • Lactobacilus Acidophilus
  • Vitamin-C
  • Vitamin-B

 

Khasiat utama Collagen Powder Shaklee?

  • Menyokong pembentukan kolagen – menegangkan kulit, menganjalkan kulit dan melembutkan kulit
  • Mengecil liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan
  • Kulit lebih putih dan licin
  • Kuku tumbuh dengan lebih kuat
  • Rambut lebih tebal dan bersinar
  • Menegang dan menganjal payudara
  • Menguatkan tulang
  • Baik untuk mata

Shaklee Collagen Powder. Kulit Lebih Sihat Awet Muda

 

Bagi yang tak biasa dengan kolagen Shaklee, rasanya agak hanyir.

Tapi kalau tak hanyir bukanlah namanya kolagen kan. 🙂

Atau pun kalau tak hanyir, komposisi kolagen dalam produk itu adalah sangat rendah.

Tepuk dada, tanya iman, nak bagi kulit sihat? Tutup hidung, telan. Burp.

Terbukti Berkesan!

[box type=”info”] Serbuk kolagen Shaklee terbukti berkesan memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Kajian mendapati tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik dengan peningkatan sebanyak 71% dalam masa 8 minggu. [1][/box]

 

Dan yang paling penting, berat molekular Collagen Powder Shaklee adalah sangat rendah. Sekitar 1000Dalton! Lagi rendah, lagi mudah diserap oleh tubuh badan kita.

Tak guna kalau minum yang beribu-ribu mg kolagen tapi Daltonnya tinggi tau.

 

Kenapa anda perlu pilih Collagen Powder Shaklee?

√  Mudah dibawa ke mana sahaja

√  Mudah larut dalam air

√  Ramuannya 100% asli, semulajadi dan selamat. Tiada gula, pengawet, pewarna.

√  Boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda, termasuk jus buah, ESP ataupun Meal Shakes.

 

[1] A Study on Usefulness of Orally Administered Collagen Peptides Derived from Edible Marine Fish Scales on Human Skin and Hair. Yuzo Fujimoto et al. FRAGRANCE JOURNAL, May 2007. 

Nak rasa perbezaan Shaklee?

Ingin menjana pendapatan bersama Shaklee?

Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan, khidmat nasihat & konsultasi PERCUMA.

Daftar keahlian Shaklee? Klik Sini.

 

Saif Khalid/Nurbahiah Mohd Isa
013.200.2850/013.356.4876
Shaklee Independent Distributor

 

 

Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum w.b.t

Kecantikan sememangnya tak dapat diisahkan dengan wanita. Ibarat lirik dan lagu. Chewaah~! Tipu lah kalau cakap ” aku tak kesah tak cantik pun takpe”  TIPU ok! Wanita mesti nak cantik! Yang belum berkahwin nak cantik sebab belum dapat pasangan hidup. hehe.. Yang dah berkahwin, nak mantain kecantikan untuk suami. (Malah ada yg takut kalau tak cantik, nanti suami cari lain) OH tidak!

Demi kecantikan, wanita sanggup menghabiskan ribuan ringgit semata-mata untuk kelihatan cantik, gojes mojes, mulus. kan? Dan ada yang lebih ekstrem, sanggup tahan sakit buat laser lah, bedah lah, cucuk tang sini, tang sana, semata-mata untuk CANTIK!

Sebenarnya, ada cara yang lebih berbaloi untuk kita kekal cantik. Selain mengamalkan pemakanan yang sihat, senaman dan minum air kosong setiap hari, kita juga boleh mangambil kolagen untuk kecantikan kulit. Kulit adalah organ TERBESAR di badan kita. YA, terBESAR! Jadi, ruuuuugi lah kalau kita mensia-siakan kurniaan Allah ini. Bila kulit sihat, tak kusam, kita bertambah keyakinan, lebih bersemangat untuk bekerja dan melakukan ibadah, lebih ceria dan gembira. Kalau kulit kusam, monyok je kita kan? Kali ini, Bahiah nak memeperkenalkan anda semua dengan kolagen dari Shaklee. JOM kita tengok!

 

Kenapa perlu kolagen?

  1. Semakin meningkat usia, proses penuaan juga berlaku & tubuh menghasilkan kolagen yg kian berkurang
  2. Kesannya, banyak kedutan, garis halus dan kulit kendur terjadi

 

Punca kerosakan kolagen

  1. cahaya matahari
  2. radikal bebas di udara
  3. air
  4. nutrisi seharian
  5. merokok

 

Kebaikan kolagen

  1. membantu menguatkan rambut & pertumbuhan semula
  2. kuku lebih kuat & mengekalkan warna yg sihat
  3. kulit menjadi lembap & elastisiti bertambah baik
  4. membantu mengurangkan parut
  5. membantu menghilangkan tanda penuaan
  6. menguatkan tulang
  7. mengurangkan kesakitan & geseran di sendi-sendi
  8. baik untuk mata
  9. membekalkan nutrisi kepada otak (otak sentiasa sihat)

 

Kandungan di dalam Shaklee Collagen Powder

bahan dalam collagen kolagen

Kelebihan Shaklee Collagen Powder

  1. Mengandungi 4000mg kolagen RSS (Sisik ikan merah) – tulen & bermutu tinggi
  2.  Sangat rendah berat molekular (1000 Dalton)
  3. Mudah diserap oleh tubuh & memebantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dgn berkesan
  4. Clinically proven!!!! 8 minggu penggunaan, dapat rasa hasilnya. Tapi ada yang lagi cepat rasa. Kena cuba dulu barau tau ok! 😉

 

Jadi , memang best promo bulan ni Shaklee Collagen Powder. Beli 6 percuma 1!! Boleh kongsi dengan kawan-kawan. Tunggu apa lagi? Bulan depan takda dah promo collagen ye.. Kang melepas, menyesal… huhuhu

 

collagen shaklee

 

 

Ingin jana pendapatan sampingan? Hubungi kami sekarang!

Saif Ar-Rahman Khalid / Nurbahiah Mohd Isa
Shaklee Independent Distributor
013-200 2850 / 013-356 4876

Always WORKS | Always SAFE | Always GREEN