Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum w.b.t

Kecantikan sememangnya tak dapat diisahkan dengan wanita. Ibarat lirik dan lagu. Chewaah~! Tipu lah kalau cakap ” aku tak kesah tak cantik pun takpe”  TIPU ok! Wanita mesti nak cantik! Yang belum berkahwin nak cantik sebab belum dapat pasangan hidup. hehe.. Yang dah berkahwin, nak mantain kecantikan untuk suami. (Malah ada yg takut kalau tak cantik, nanti suami cari lain) OH tidak!

Demi kecantikan, wanita sanggup menghabiskan ribuan ringgit semata-mata untuk kelihatan cantik, gojes mojes, mulus. kan? Dan ada yang lebih ekstrem, sanggup tahan sakit buat laser lah, bedah lah, cucuk tang sini, tang sana, semata-mata untuk CANTIK!

Sebenarnya, ada cara yang lebih berbaloi untuk kita kekal cantik. Selain mengamalkan pemakanan yang sihat, senaman dan minum air kosong setiap hari, kita juga boleh mangambil kolagen untuk kecantikan kulit. Kulit adalah organ TERBESAR di badan kita. YA, terBESAR! Jadi, ruuuuugi lah kalau kita mensia-siakan kurniaan Allah ini. Bila kulit sihat, tak kusam, kita bertambah keyakinan, lebih bersemangat untuk bekerja dan melakukan ibadah, lebih ceria dan gembira. Kalau kulit kusam, monyok je kita kan? Kali ini, Bahiah nak memeperkenalkan anda semua dengan kolagen dari Shaklee. JOM kita tengok!

 

Kenapa perlu kolagen?

  1. Semakin meningkat usia, proses penuaan juga berlaku & tubuh menghasilkan kolagen yg kian berkurang
  2. Kesannya, banyak kedutan, garis halus dan kulit kendur terjadi

 

Punca kerosakan kolagen

  1. cahaya matahari
  2. radikal bebas di udara
  3. air
  4. nutrisi seharian
  5. merokok

 

Kebaikan kolagen

  1. membantu menguatkan rambut & pertumbuhan semula
  2. kuku lebih kuat & mengekalkan warna yg sihat
  3. kulit menjadi lembap & elastisiti bertambah baik
  4. membantu mengurangkan parut
  5. membantu menghilangkan tanda penuaan
  6. menguatkan tulang
  7. mengurangkan kesakitan & geseran di sendi-sendi
  8. baik untuk mata
  9. membekalkan nutrisi kepada otak (otak sentiasa sihat)

 

Kandungan di dalam Shaklee Collagen Powder

bahan dalam collagen kolagen

Kelebihan Shaklee Collagen Powder

  1. Mengandungi 4000mg kolagen RSS (Sisik ikan merah) – tulen & bermutu tinggi
  2.  Sangat rendah berat molekular (1000 Dalton)
  3. Mudah diserap oleh tubuh & memebantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dgn berkesan
  4. Clinically proven!!!! 8 minggu penggunaan, dapat rasa hasilnya. Tapi ada yang lagi cepat rasa. Kena cuba dulu barau tau ok! 😉

 

Jadi , memang best promo bulan ni Shaklee Collagen Powder. Beli 6 percuma 1!! Boleh kongsi dengan kawan-kawan. Tunggu apa lagi? Bulan depan takda dah promo collagen ye.. Kang melepas, menyesal… huhuhu

 

collagen shaklee

 

 

Ingin jana pendapatan sampingan? Hubungi kami sekarang!

Saif Ar-Rahman Khalid / Nurbahiah Mohd Isa
Shaklee Independent Distributor
013-200 2850 / 013-356 4876

Always WORKS | Always SAFE | Always GREEN

 

 

Related posts:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *