Testimoni Nutriferon

Testimoni Nutriferon

 

Anak kedua saya, Muhammad baru berusia 2 bulan 3 minggu hari ini. Alhamdulillah. Kisahnya, sewaktu dia baru sebulan, dia diserang batuk berkahak dan selsema. Ya Allah… Bunyi batuknya yang berkahak itu sepertu batuk orang dewasa. Takut jugak saya dengar. Setiap kalu dua batuk, rasa macam nak korek kerongkong dia bagi keluar semua kahak yang ada. Kesian sangat dengan Muhammad waktu tu. Dengan selsema yang meleleh-leleh. Dugaan buat saya sebagai ibu.

Saya ikhtiar dengan mengambil Nutriferon Shaklee. Sehari saya ambil 1 sachet dan 2 biji Sustained Release Vitamin-C yang dipatahkan dulu sebelum makan. Saya amalkan selama mana Muhammad batuk dan selsema. Tau-tau hari ke4 atau ke5 , batuk dan selsema Muhammad dan lega. Alhamdulillah. Saya pun tak sedar bila hingusnya dah tak ada. Hehe. Bila Muhammad dah tak batuk, saya pun baru sedar “Eh! Muhammad dah tak batuklah”, saya cakap pada suami ketika itu.

Pada masa yang sama, anak sulung saya Khadijah juga mengalami selsema. Kami berikan dia Nutriferon juga. Dia sangat sukakannya sehingga kami terpaksa sorokkan bekas Nutriferon dari dia. Dia suka sangat dengan rasa Nutriferon tu. Hari-hari dia minta. Huhu… Alhamdulillah Khadijah pun baik cepat. Dan sampai sekarang kami masih sorokkan Nutriferon dari dia. Kalau tak, mengamuk dia nak Nutiferon.

Nutriferon membantu meningkatkan imuniti badan seseorang. Sebab itu bila demam, saya ikhtiar dengan Nutriferon. Dengan izin Allah,  demam pun lega.

Ibu yang lepas bersalin juga disarankan untuk mengambil Nutriferon supaya dapat meningkatkan imuniti badan kita. Selepas bersalin, badan menjadi lemah dan mudah diserang pelbagai penyakit. Nutriferon juga dapat membantu mengurangkan rasa sakit selepas bersalin. InsyaAllah.

Ini testimoni Nutriferon yang saya sendiri rasa. Banyak lagi testimoni Nutriferon yang boleh anda semua perolehi dari carian google.

 

Testimoni Nutriferon Shaklee

Nutriferon Shaklee, mengandungi 30 sachet * 1.2g. RM181.25

Ingin dapatkan sekarang? Klik link ini.

 

 

Sekian.

Selamat mencuba Nutriferon.  Rasa sedap, badan sihat!!

 

Saif Ar-Rahman Khalid / Nurbahiah Mohd Isa
Shaklee Independent Distributor
013-200 2850 / 013-356 4876

Always WORKS | Always SAFE | Always GREEN

 

Related posts:

One comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *