Vitamin Anak Pintar Cerdas

Vitamin Anak Pintar Cerdas

 

Anak adalah anugerah Allah yang tidak ternilai.

Melihat anak membesar di hadapan mata sendiri adalah satu perkara yang tidak dapat dilupakan.

Ada kala anak membuat kita gembira, terhibur, terketawa, dan ada ketikanya anak membuat kita geram atau marah.

Ada saja kerenahnya yang menguji bakat keibubapaan kita.

Sabar ya ibuayah sekalian. Anak-anak membesar memang pintar dan cerdas.

 

Kami yang mengasuh anak yang dua orang ni pun sedar tak sedar anak pertama dah berumur dua tahun.

 

Sangat petah bercakap.

Pantang kita bercakap, semuanya dia simpan dalam kepala. Ada yang diajuknya terus, dan ada yang diulang kembali beberapa ketika selepas itu.

Kadang-kadang terfikir, “Eh bila pulak aku ajar dia perkataan tu? Betul pulak konteks penggunaan dia.”

Sopan dalam bertutur kata, lebih-lebih lagi bila Khadijah memujuk kita atas sesuatu perkara.

Sejuk hati melihatnya. Alhamdulillah.

 

Setiap hari dia akan meminta, “Ayah, nak ikabici!”

 

Ikabici tu apa? Oh, itu bahasa pelat dia untuk Vitamin-C. ^^

 

Kami bagi anak makan Chewable Vita-C Plus setiap hari.

Rasanya masam, tapi Khadijah sangat sukakannya!

Sehari sebiji sahaja untuk kanak-kanak.

Kami pun kadang-kadang makan Chewable Vita-C ni, jadi gula-gula. Biasanya kami makan Sustained Release Vita-C Plus.

 

Vitamin Anak Pintar Cerdas

 

chewable-vitac-nutrition Vitamin Anak Pintar Cerdas
Chewable Vita-C Plus 100mg, 90 tablet, RM37.50.
 

Kalau makan untuk seorang, tahan 3 bulan tu. Sebiji cuma 42 sen. Murah bukan?

Antara khasiat Vitamin-C ni ialah meningkatkan sistem imun, mencantikkan kulit, mengekalkan kolesterol sihat. Bacaan lanjut khasiat Vitamin-C di sini.

 

 

Selain Vitamin-C, sistem imun dan kecerdasan juga dapat ditingkatkan dengan mengamalkan Omega Guard™.

Dibuat daripada minyak ikan terbaik.

Sesetengah kanak-kanak suka kunyah Omega Guard hari-hari. Ya, makan begitu sahaja!

Tapi kalau tak lalu dengan baunya, boleh telan dengan air. Ia mudah ditelan kerana bentuknya dalam softgel.

Omega Guard kaya dengan EPA, DHA, dan Omega-3. Bacaan lanjut Omega Guard di sini.

Vitamin Anak Pintar Cerdas omega-guard-heart

Omega Guard™ 90 biji, RM136.

 

Kanak-kanak hanya perlukan sebiji sehari. Boleh tahan sehingga 3 bulan untuk seorang anak.

Hanya RM1.50 sehari. Harga yang berpatutan untuk minyak ikan yang terbaik.

 

Inginkan anak pintar cerdas? Secara semulajadi.

Hubungi kami untuk khidmat nasihat PERCUMA.

Juga boleh dapatkannya secara online di sini.

 

Sihat untuk beramal.

 

Saif Ar-Rahman Khalid / Nurbahiah Mohd Isa
Shaklee Independent Distributor
ID: 945467
013-200 2850 / 013-356 4876

Always WORKS | Always SAFE | Always GREEN

 

Related posts:

2 comments

  • bab nak anak bercakap ni, masa kecik2 kita nak dia ckp byk2. tp bila besar sikit byk ckp kita nak dia berhenti membebel plak kan? haha. latihan banyak bersabar barangkali

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *